مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 15:102022-11-25سياسي

توسعه و پیشرفت کشور در گرو تلاش همگانی است


ماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه آمریکا نمی خواهد کشور ما پیشرفت کند، گفت: پیشرفت و توسعه کشور در گرو تلاش و مجاهدت همگانی است.

- حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی امروز، چهارم آذر، در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در بیانی از امام علی نقی(ع) آمده است که هر کس شیعه اهل بیت عصمت و طهارت است باید باتقوا باشد و بدون تقوا و پرهیزکاری، از ما شفاعت نخواهید.

وی با اشاره انسان صالح و باورع علاوه بر انجام واجبات و ترک محرمات، از شبهات هم دوری می کنند، ادامه داد: ورع دارای مراتبی است به طوری که ورع سالکان به این صورت است که از تمام لحظات عمر خود برای تقرب به درگاه خداوند، خدمت رسانی، عبادت و احسان استفاده می کند.

شاهرخی امنیت و آرامش را ویژگی حکومت امام زمان(عج) دانست و با بیان اینکه بدون امنیت و آرامش، رسیدن به تمدن اسلامی میسر نیست، گفت: برقراری صلح و آرامش در دنیا کار دشواری است علی رغم اینکه سازمان هایی مانند سازمان ملل متحد و شورای امنیت ایجاد شده اما امنیت و آرامش در دنیا ایجاد نشد و حتی گاهی سازمان های بین المللی اسبابی برای برهم زدن امنیت و آرامش در دنیا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و پیشرفت کشور در گرو تلاش همگانی است

توسعه و پیشرفت کشور در گرو تلاش همگانی است