مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 15:202022-11-25سياسي

کم کاری در حل مشکلات مردم همراهی با دشمنان است


مسئولان و کارگزاران نظامی اسلامی باید قدردان مردم باشند  و تمام هم و غم و انرژی خود را برای حل مشکلات  و خدمتگزاری به مردم به کار گیرند و بدانند کم کاری و امروز و فردا کردن، - همراهی با دشمنانی است که قرآن را به آتش کشیدند.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام به اشاره به آیه 120 سوره آل عمران، اظهار کرد: این آیه شاخص عالی برای شناخت دوست از دشمن است مردم خوب می دانند که دشمنان دنبال تضعیف مردم و ملت ما هستند و در هر جایی که پایبند به ارزش های دینی و انقلابی باشیم، آنها دنبال محکوم کردن و گسترش تبلیغات علیه ملت و نظام اسلامی هستند.

وی با طرح این سوالات که چه کسانی دنبال تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنی در کشور هستند؟ چه کسانی جوانان ما را می کشند؟ چه کسی از این کار خوشحال می شوند و تحریک و تبلیغ می کنند و آرامش و آسایش جامعه را به هم ریخته اند؟ ادامه داد: بر اساس آیات قرآن کریم، اینها دشمنان هستند، هنگامی که حافظ امنیت به شهادت می رسد و یا اغتشاشگری کشته می شود کف و شادی آنها به آسمان می رود، خوشحال می شوند که ناامنی ایجاد کرده و تلفات می گیرند نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی، تبلیغات گسترده ای علیه نظام اسلامی کرده و با تلاش گسترده و طراحیهای زیادی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری در حل مشکلات مردم همراهی با دشمنان است

کم کاری در حل مشکلات مردم همراهی با دشمنان است