مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 15:452022-11-25سياسي

دشمنان هرگز نمی توانند بر درخت تناور انقلاب خدشه ای وارد کنند


دشمنان داخلی و پشتیبانان خارجی آنها، کوچک تر از آن هستند که بتوانند ضربه ای به این نظام و انقلاب بزنند.

- اردستان- امام جمعه اردستان گفت : دشمنان داخلی و پشتیبانان خارجی آنها، کوچک تر از آن هستند که بتوانند ضربه ای به این نظام و انقلاب بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه امروز اردستان، اظهار داشت: انسان همیشه باید سعی کند که در جهت دین و اسلام حرکت کند و همچنین نباید آخرت را فراموش کرده و به عمر دنیوی خویش بپردازد و بدترین افراد کسانی هستند که آخرت خود را به دنیا می فروشند.

وی با اشاره به حضور سردار فدوی در اردستان، افزود: یکی از انگیزه های رفت و آمد سردار فدوی به اردستان به خدمت مادر رسیدن است و این باید برای همه ما الگو بوده و تبدیل به یک عمل شود و تواضع ایشان نعمتی است که باید از آن درس گرفت.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در هفته ای که گذشت در جمع مردم استان اصفهان سخنان مفصلی داشتند و ایشان در دو بخش تجلیل و تحلیل سخنانی را بیان کردند.

دهشیری ادامه داد: رهبر انقلاب در بخش تجلیل از مردم شهید پرور استان اصفهان به رشادت، عظمت، بزرگی و شهادت طلبی یادکرده و ستودند و بر این نکته تاکید کردند که کجا سراغ دارد 360 شهید را تشییع کنند و این از عظمت مردم اصفهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان هرگز نمی توانند بر درخت تناور انقلاب خدشه ای وارد کنند

دشمنان هرگز نمی توانند بر درخت تناور انقلاب خدشه ای وارد کنند