مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 15:452022-11-25اقتصادي

خواستار راه اندازی یک شرکت تامین مالی در کرمانشاه هستیم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه خواستار صدور مجوز برای راه اندازی یک شرکت تامین سرمایه برای کرمانشاه با معرفی استانداری شد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه خواستار صدور مجوز برای راه اندازی یک شرکت تامین سرمایه برای کرمانشاه با معرفی استانداری شد.

بهزاد باباخانی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی کرمانشاه، از معضل بیکاری کرمانشاه یاد کرد که قدمت 50 ساله دارد و گفت: یکی از مهمترین راه های کمک به بیکاری کرمانشاه تامین مالی برای سرمایه گذاران در طرح ها و پروژه ها است.

وی ابزار اصلی کنونی تامین مالی در کشور و کرمانشاه را تسهیلات بانکی اعلام کرد که معضلات خاص خود را دارد و یادآور شد: منابع مالی بانک ها در زمینه منابع و مصارف دچار محدودیت است و از سوی دیگر تضاد منافع بین بانک ها وفعالین اقتصادی چالش هایی را ایجاد کرده که مصادیق آن را در جلسات ستاد تسهیل می بینیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی اضافه کرد: البته از منابع مختلف تسهیلات بانکی خوبی برای استان در نظر گرفته شده که آینده روشنی را پیش روی استان ایجاد می کند.

باباخانی جذب 140 درصدی تسهیلات بند الف تبصره 18، 13 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات از سفر رییس جمهور و 55 هزار میلیارد تومان تسهیلات ریالی و 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواستار راه اندازی یک شرکت تامین مالی در کرمانشاه هستیم

خواستار راه اندازی یک شرکت تامین مالی در کرمانشاه هستیم