مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 15:552022-11-25سياسي

امروز همان توپ و تانگ قلم های فضای مجازی است


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه همه مردم در حال حاضر اذهانشان را برای جنگ نرم آماده کرده اند، گفت:، امروز همان توپ و تانگ قلم های فضای مجازی است.

- ایسنا/اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه همه مردم در حال حاضر اذهانشان را برای جنگ نرم آماده کرده اند، گفت:، امروز توپ و تانگ همان قلم های فضای مجازی است.

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اردبیل با تبریک هفته بسیج با بیان این روزهای گذشته روز بسیج و هفته بسیج بود، گفت: در فتنه اخیر حق و باطل کاملا واضح و مشخص است و غبارآلود نیست، فتنه اخیر شبیه جنگ احزاب بود که از قبل شکل گرفته بود و هزینه های کلانی توسط کشورهای بسیاری برای آن هزینه شده بود اما با بصیرت و آگاهی ملت ایران ، دلاورمردمی مدافعان امنیت و بسیجیان سلحشور این فتنه ها خاموش شد.

وی افزود: هرکجا نیاز اسلام و جامعه باشد بسیج حضور خواهد داشت ، بسیج از دل مردم است و خدمتگزار مردم بوده و خواهد بود و بسیج گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و برای تحقق آرمان های انقلاب از ظرفیت های خود استفاده خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز همان توپ و تانگ قلم های فضای مجازی است

امروز همان توپ و تانگ قلم های فضای مجازی است