مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 16:172022-11-25سياسي

تقدیر امام جمعه اردبیل از فداکاری نیروهای انقلابی/ ایران اسلامی، مظلوم ولی مقتدر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلی اردبیل با حضور پر شور و گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد با اشاره به مسائل اخیر کشور، اظهار کرد: یک نکته بسیار مهم در غائله اخیر نباید از توجه ملت ما مغفول بماند در روزهای گذشته به طور مداوم می شنیدید که فلان بسیجی شهید شد، فلان افسر ترور شد، فلان طلبه شهید شد، فلان پاسدار ترور شد، فلان افسر سیلی خورد، فلان مامور کتک خورد و.

آیا این ها عاجز بودند؟ نخیر اصلاً و ابداً آیا نمی توانستند از سلاح استفاده کنند؟ آیا عاجز بودند که از سلاح استفاده کنند؟ اصلاً و ابداً.

آیا ترس داشتند؟ اصلاً و ابداً.

خداوند فرمود : أَتَخْشَوْنَهُمْ فَاللَّهُ أَحَقُّ أَنْ تَخْشَوْهُ (آیا از آنان می ترسید؟! در صورتی که اگر مؤمن هستید، خدا سزاوارتر است که از او بترسید) این ها هیچ کدام نبود.

وی افزود: در این روزها یک حقیقت بسیار بزرگی اتفاق افتاد که در تاریخ ایران و جهان و در کل دنیا بی نظیر است؛ پلیس ایران و نیروهای امنیتی تصمیم گرفتند خود را فدا کنند، اما بخشی از ملت را که استکبار جهانی با قدرت اهریمنی رسانه ای خود با دروغ و افترا و با آمارسازی، اهریمن سازی و کشته سازی آنها را فریب داده نجات دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر امام جمعه اردبیل از فداکاری نیروهای انقلابی/ ایران اسلامی، مظلوم ولی مقتدر

تقدیر امام جمعه اردبیل از فداکاری نیروهای انقلابی/ ایران اسلامی، مظلوم ولی مقتدر