مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 16:252022-11-25سياسي

دشمن همواره از ایران قدرتمند وحشت داشته است


دشمن همواره از ایران قدرتمند وحشت داشته و به همین دلیل از همه ابزارها برای جلوگیری از رسیدن نظام اسلامی به تعالی و توسعه استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک دشمنی های دیرینه استکبار جهانی با ملت ایران را تشریح کرد و گفت: در حوادث اخیر دشمن به سرکردگی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی تمام توان خود را برای دشمنی با ایران به میدان آورده و برخی عمال خود فروخته داخلی که با وعده های پوچ نظیر پول، ویزا و اقامت در کشورهای غربی به وطن خود پشت کرده اند را دستمایه ایجاد فتنه و آشوب در کشور کرده که مردم بصیر و آگاه ایران با حضور در عرصه های مختلف با هوشیاری و پشتیبانی از نظام، توطئه های دشمنان را به شکست محکوم کردند.

امام جمعه اراک گفت: حوادث اخیر آزمونی بزرگ برای مردم، مسئولان و برخی خواص است که با شناخت دقیق حوادث و توطئه های دشمن در برابر ناامنی، سوریه سازی و تجزیه کشور ایستادگی کرده و از امنیت موجود که با جانفشانی ایثارگران و به برکت خون مطهر شهدا حاصل شده، دفاع کنند.

آیت الله دری نجف آبادی دستاوردهای رفیع و چشمگیر ایران اسلامی در عرصه های مختلف دفاعی و علمی را یادآور شد و گفت: دشمن از توان، دانش، تخصص و قدرت ایران اسلامی به وحشت افتاده و همواره از ایران قدرتمند واهمه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن همواره از ایران قدرتمند وحشت داشته است

دشمن همواره از ایران قدرتمند وحشت داشته است