مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 16:552022-11-25سياسي

رزمایش شکوه مقاومت 2 هزار نفره در پردیس+ عکس و فیلم


رزمایش بزرگ شکوه مقاومت شهرستان پردیس با حضور 2 هزار بسیجی در جوار بوستان نور الشهدای این شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، ظهر امروز رزمایش بزرگ شکوه مقاومت شهرستان پردیس در جوار بوستان نور الشهدای این شهر با حضور معاون اجرایی سپاه پاسداران، مسوولان شهری، شهرستانی و بسیجیان پردیسی برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی سردار ابوالقاسم چمن معاون اجرایی سپاه پاسداران آغاز و در حوزه مقاومت و نقش حضور بسیجیان در فضای مجازی سخن گفت و اظهار کرد: فضای مجازی دست آورد دشمنان برای به انحراف کشاندن نسل جوان است و حضور بسیجیان و امت حزب الله می تواند در خنثی کردن این توطئه نقش بسزایی داشته باشد.

سرگرد ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا علیه السلام این شهرستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص حضور پرشور بسیجیان در این رزمایش، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میهن و همچنین چهل و سومین سالگرد تاسیس امام حسین علیه السلام و بسیجیان حوزه های مقاومت این شهرستان در این رزمایش حضور داشتند.

گرمابدری افزود: این گوشه ای از حضور مقتدرانه و با انسجام بسیجیان این شهرستان بود و همه ما امروز افتخار می کنیم که به عنوان خادم ملت حاضر بوده و در هر عرصه ای که انقلاب و نظام ما لازم داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش شکوه مقاومت 2 هزار نفره در پردیس+ عکس و فیلم

رزمایش شکوه مقاومت 2 هزار نفره در پردیس+ عکس و فیلم