مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 17:552022-11-25دانش

صدور مجوز اجرای 45 عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سید خدیجه میرجمالی افزود: در شصت و ششمین جلسه کارگروه آموزش های عالی تکمیلی علمی کاربردی، - مدیرکل دفتر آموزش های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی و کاربردی گفت: مجوز اجرای 45 عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضا محور در 20 استان صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سید خدیجه میرجمالی افزود: در شصت و ششمین جلسه کارگروه آموزش های عالی تکمیلی علمی کاربردی، مجوز اجرای دوره علمی کاربردی تک درس پوشش مقاوم در برابر آتش در ساختمان در استان خراسان جنوبی به همراه 47 دوره کوتاه مدت دیگر تصویب شد.

  مدیرکل دفتر آموزش های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: از اهداف این دوره، جلوگیری از فروریزش زود هنگام ساختمان و بالا بردن مقاومت سازه در برابر حریق می باشد که فراگیران می توانند با استفاده از پوشش های مقاوم در برابر حرارت این امر را محقق سازند.

همچنین شرط پذیرش در این دوره، داشتن مدرک کارشناسی در رشته های پیشگیری از حریق و حوادث، معماری و عمران و شهرسازی است.

  وی تصریح کرد: از دیگر مجوزهای صادر شده در این جلسه، اجرای دوره آموزش الکترودهای جوش و برش در استان تهران است که یک جوشکار، متصدی جوشکاری ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز اجرای 45 عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور

صدور مجوز اجرای 45 عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور