مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 20:302022-11-25بين الملل

کابینه نتانیاهو-«بن گویر» چگونه رژیم صهیونیستی را ناامن تر می کند؟


انتصاب «ایتمار بن گویر» عضو افراطی کنست به عنوان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، ترس ها و نگرانی ها از قدرت یابی جنگ طلبان در سرزمین های اشغالی را افزایش داده و نظریات نابودی تل آویو به دست این ائتلاف های خطرناک را تقویت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شب گذشته (پنج شنبه، 24نوامبر) و در اولین تلاش ها برای تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی به رهبری بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود و نخست وزیر سابق اشغالگران، ایتمار بن گویر رییس حزب قدرت صهیونیست و عضو افراط گرای کنست را به عنوان وزیر امنیت داخلی تل آویو منصوب کرد.

انتصابی که قبل تر نیز موجب ترس ها و نگرانی هایی در محافل صهیونیست ها و نسبت به افزایش ناامنی های این رژیم شده بود؛ ترس ها و نگرانی هایی که بی دلیل نیست.

کابینه ی افراطی نتانیاهو و ائتلاف های خطرناک بعد از پیروزی افراط گرایان راست در سرزمین های اشغالی به رهبری حزب نتانیاهو، احزاب و افرادی در آستانه قدرت گرفتن و یا تاثیرگذاری مستقیم بر تل آویو مطرح شدند که خود به اذعان کارشناسان از دلایل ناامنی و ترس صهیونیست ها به شمار می روند.

ایتمار بن گویر و بزالل اسموتریچ دو نفر از این افراط گرایان هستند که ناامنی و ناکارآمدی کابینه تل آویو را به نوعی قبل از آغاز به کار تضمین کرده اند! خبرگزاری اسپوتنیک  شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه نتانیاهو-«بن گویر» چگونه رژیم صهیونیستی را ناامن تر می کند؟

کابینه نتانیاهو-«بن گویر» چگونه رژیم صهیونیستی را ناامن تر می کند؟