مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 02:402022-11-25اقتصادي

طرح شهید پناهیان در خراسان شمالی اجرا می شود


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی از اجرای طرح شهید پناهیان در مدارس استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی از اجرای طرح "شهید پناهیان" در مدارس استان خبر داد.

امین فلاح کوشکی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه 30 میلیارد ریال اعتبار اولیه برای حذف 3 مدرسه کانکسی در قالب طرح شهید پناهیان در استان تخصیص یافت، اظهار کرد: در مجموع 31 مدرسه کانکسی در استان وجود دارد که از این تعداد 3 مدرسه شرایط حذف فوری و ساخت بنا را دارد.

وی افزود: با این اعتبار یک مدرسه کانکسی در شهرستان شیروان و 2 مدرسه در شهرستان مانه و سملقان است که برای هر یک 100 متر مربع زیربنا در نظر گرفته شده است و تا پایان سال جاری بهره برداری می شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی افزود: طرح شهید پناهیان در راستای حذف مدارس سنگی و کانکسی است و مدارس کانکسی که هم سیار و بیش از 11 دانش آموز داشته باشد را شامل می شود.

وی تصریح کرد: اعتبار اختصاص یافته فقط برای ساخت فضای آموزشی است و برای محوطه سازی و دیوارکشی مدرسه نیازمند همت خیرین هستیم.

فلاح تصریح کرد: 12 مدرسه کانکسی عشایری در استان دایر است که به دلیل تغییر مکان و در قالب طرح شهید پناهیان قرار نمی گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید پناهیان در خراسان شمالی اجرا می شود

طرح شهید پناهیان در خراسان شمالی اجرا می شود