مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 06:202022-11-26بين الملل

جولان تروریسم در بستر اغتشاشات/از خشونت کلامی تا جرقه جنگ خیابانی


بعد از آن که اعتراض به اغتشاش تبدیل شد، حالا سرعت بی وقفه افزایش خشونت های کلامی، اخلاقی و خیابانی همه چیز را به سمت یک جنگ شهری می برد؛ جنگی که به شهرهای مرزی و قومیت نشین کشیده شده است.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه سیاست- زینب رجایی: مهمترین اصل برای تحقق آزادی، رعایت اصل امر رواداری و تساهل است.

تساهل و رواداری در لغت به معنای تحمل کردن نظر مخالف است؛ اما این جنبش تازه راه نیامده آزادی اش با زنجیر و دیکتاتوری است که حتی تحمل نصیحت های زیدآبادی از منتقدان حکومت و روشنفکران جامعه را هم ندارد و هر چه بر سر راه دارد را در خود می بلعد.

حالا علاوه بر سر دادن شعارهای مستهجن در اغتشاشات و هتک حرمت از افراد، جدیدترین راهبرد اپوزیسیون خشونت طلب، حرکت به سمت وطن زدایی است که در نهایت هدف تجزیه طلبی را با روش جنگ داخلی دنبال می کند؛ مانند آنچه که در مهاباد شاهد بودیم، از حمله به خانه ها تا تاراج اشیا صاحب خانه.

خشونت طلبان که از ابراز خشونت به هیچ شخص و سازمان و نهادی پرهیز نمی کنند، چگونه می خواهند بنا بر ادعای خود، پاسدار آزادی و آبادی ایران باشند و در ایران را به نقطه مطلوب برسانند.

این وضعیت، باید سوال معناداری را در ذهن ایرانیان وطن دوست ایجاد کند که چه کسی واقعاً خواستار آبادی ایران است و چه نیروها و افرادی، خواستار ویرانی ایران.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان تروریسم در بستر اغتشاشات/از خشونت کلامی تا جرقه جنگ خیابانی

جولان تروریسم در بستر اغتشاشات/از خشونت کلامی تا جرقه جنگ خیابانی