مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 08:052022-11-26سياسي

آرامش ثمره تاب آوری فاخر گلستانی ها/ بصیرت فتنه دشمن را ابتر کرد


امنیت و آرامش کم نظیر گلستان در وقایع اخیر کشور بیانگر اوج بصیرت و تاب آوری فاخر شیعه و سنی این استان بوده که موجب شد فتنه دشمن در خلق واگرایی قومی و مذهبی و ناامنی در منطقه ابتر شود.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: شیطنت ها و دسیسه های پرشمار امپراطوری رسانه ای جریان نفاق و تزویر با حمایت های علنی جبهه استکبار طی دو ماه گذشته خسارت های مادی و معنوی بسیاری بر کشور تحمیل کرده است.

اهتمام بر ساخت روایت های جعلی و واهی، القا بذر تردید و شبهه نزد افکار عمومی از جمله رویکردهای مستمر شبکه های تلویزیونی و کانال ها و صفحات اجتماعی ضد انقلاب در این مدت بود که موجب اغفال برخی معترضان و سوءاستفاده سازمان دهی شده از آنها برای اقدامات ضد امنیتی، خرابکارانه و هنجارشکن در تعدادی از شهرهای ایران شد؛ تا جایی که سبب شد علاوه بر خسارت های مادی فراوان، تعدادی از عوامل نظامی، انتظامی و امنیتی و ده ها فرد بی گناه در وقایعی مانند حادثه حرم شاهچراغ (ع) مجروح و به شهادت برسند.

با وجود تلاش های شبانه روزی بازوان رسانه ای جریان استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران و تمرکز آنها بر ایجاد شکاف و تفرقه بین مذاهب و قومیت های مختلف در سراسر کشور به ویژه استان های مرزی، اما اوضاع و احوال در استان گلستان هرگز به مذاق دشمنان خوش نیامد و ملت سترگ گلستان از قومیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش ثمره تاب آوری فاخر گلستانی ها/ بصیرت فتنه دشمن را ابتر کرد

آرامش ثمره تاب آوری فاخر گلستانی ها/ بصیرت فتنه دشمن را ابتر کرد