مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 09:052022-11-26ورزشي

امروز پایان مماشات با برهم زنندگان امنیت مردم است/لزوم حل مشکلات


اکنون که برای همه دشمنی منافقین و معاندین روشن شده و اگر کسی بیاید و امنیت مردم را بر هم زند با جدیت با او برخورد می کنیم، - امروز روز پایان مماشات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن خانجانی موقر شامگاه جمعه در جمع اهالی کوی خضر در همدان با تبریک هفته بسیج و نیز پیروزی غیورانه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، گفت: اجتماع عظیم مردم و برگزاری جشنی برای این دو مناسبت، ستودنی است.

وی با بیان اینکه پنجم آذر ماه سالروز فرمان تاریخی امام راحل (ره) برای تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج است، اظهار کرد: بسیج از بدنه عظیم مردمی و مستضعفین تشکیل شده و همواره در تمامی صحنه های انقلاب برای پاسداری از آرمان های نظام از دوران دفاع مقدس گرفته تا بحران ها و حوادث طبیعی در خط مقدم بوده و هست و جانانه در برابر مستکبرین و منافقین کوردل ایستادگی می کند.

دادستان همدان تصریح کرد: امروز اگر مشاهده می کنیم اغتشاشات فروکش کرده، همه و همه به خاطر حضور باشکوه مردم ولایی و بسیجی ما در صحنه عقب راندن دشمنان نظام است.

خانجانی موقر با بیان اینکه مشکلات مردم منطقه خضر را شنیدم، عنوان کرد: برای حل این مشکلات پیگیری هایی را که باید، انجام می دهیم، چرا که اگر مدعی بسیجی بودن هستیم پس باید بسیجی وارانه در راه رضای خدا و برای تحقق خواسته های مردم حرکت کرده و عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز پایان مماشات با برهم زنندگان امنیت مردم است/لزوم حل مشکلات

امروز پایان مماشات با برهم زنندگان امنیت مردم است/لزوم حل مشکلات