مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 09:152022-11-26بين الملل

مالی مدعی شد: قطعنامه شورای حقوق بشر علیه ایران اقدام غرب نبود


نماینده دولت آمریکا در امور ایران مدعی شد، قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل در رابطه با ایران، اقدام غرب علیه ایران نبوده است.

- نماینده دولت آمریکا در امور ایران مدعی شد، قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل در رابطه با ایران، اقدام غرب علیه ایران نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران طی پیامی در حساب کاربری خود در توییتر مدعی شد که قطعنامه روز پنج شنبه شورای حقوق بشر علیه ایران اقدام غرب نبوده است.

وی در پیام ادعایی خود شت: قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه ایران از سوی بیش از دو جین کشور از سراسر دنیا مورد حمایت قرار گرفت و برخلاف ادعای ایران، اقدامی غربی نبوده است.

درحالی که آمریکا کماکان به تحریم های غیرقانونی و ظالمانه خود علیه مردم ایران ادامه می دهد، راب مالی در ادامه مدعی شد: این قطعنامه، علیه ایران نیست بلکه قطعنامه ای در حمایت از مردم ایران و پاسخگو کردن کسانی است که حقوق اساسی شان را از آنها سلب می کنند.

شورای حقوق بشر سازمان ملل روز پنج شنبه تحت فشارهای آلمان و ایرلند یک نشست ویژه برای بررسی آنچه سرکوب اعتراضات در ایران عنوان شده بود، برگزار کرد که در پایان آن، قطعنامه ای ضد ایرانی با 25 رای موافق، 6 رای مخالف و 15 رای ممتنع به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالی مدعی شد: قطعنامه شورای حقوق بشر علیه ایران اقدام غرب نبود

مالی مدعی شد: قطعنامه شورای حقوق بشر علیه ایران اقدام غرب نبود