مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 09:452022-11-26سياسي

وقتی علم در کالبد بسیج معنا می یابد


مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: قرارگاه جهاد علمی راه اندازی شد تا در سطوح ملی، استانی و شورای شهرستانی به سیاست گذاری، - ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: قرارگاه جهاد علمی راه اندازی شد تا در سطوح ملی، استانی و شورای شهرستانی به سیاست گذاری، هدایت و راهبری جریان توسعه علم و فناوری و کاربردی سازی آن بپردازد.

هادی ایمانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به دستاوردهای مجموعه بسیج علمی، اظهار کرد: شاید بتوان گفت تفکر بسیجی در سطح کشور دستاوردهای بسیاری داشته است.

وی با تاکید بر بحث گفتمان سازی با درنظر گرفتن جهاد تییین، افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بسیج علمی به دنبال این هستیم که بخشی از گفتمان سازی را به دستاوردهای علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی تخصیص دهیم.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه اکنون در حوزه نانو جزو 10 کشور برتر، در حوزه سلول های بنیادین رتبه دوم، در حوزه زیست فناوری رتبه سیزدهم، در زمینه سرعت تولید علم به عنوان کشور اول، در حوزه نظامی رتبه سیزدهم و در حوزه ارجاعات علمی رتبه هفدهم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی علم در کالبد بسیج معنا می یابد

وقتی علم در کالبد بسیج معنا می یابد