مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 10:002022-11-26اجتماعي

ترافیک صبحگاهی تهران در اولین شنبه آذرماه چگونه بود؟


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیک معابر پایتخت در صبح اولین شنبه از آذرماه سال 1401 را تشریح کرد.

- سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در اولین شنبه از آذرماه امسال گفت: با رصد انجام شده از طریق مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ و همچنین گزارش های دریافتی از ماموران مستقر در سطح معابر ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت از حوالی ساعت شش صبح امروز آغاز شده و به مرور با افزوده شدن بر حجم ترددها این وضعیت در حوالی ساعت هفت تا هشت صبح به اوج خود رسید.

وی با بیان اینکه با کاسته شدن از حجم ترافیک در حال حاضر شاهد تردد روان در اکثر معابر شهر تهران هستیم، گفـت: صبح امروز در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، بزرگراه شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از محدوده بزرگراه جناح و مقاطعی از بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق بار ترافیک صبحگاهی را شاهد بودیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: وضعیتی مشابه در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید صدر از محدوده نوبنیاد، بزرگراه شهیدسلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل شهید صیادشیرازی، مسیر جنوب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک صبحگاهی تهران در اولین شنبه آذرماه چگونه بود؟

ترافیک صبحگاهی تهران در اولین شنبه آذرماه چگونه بود؟