مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 10:152022-11-26سياسي

12هزار شناور غیرمجاز در هرمزگان صید و صیادی می کنند


نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس با بیان اینکه 12هزار شناور غیر مجاز در استان هرمزگان از دریا بهره برداری می کنند، خواستار ساماندهی و تعیین تکلیف آن ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین رییسی در نشست با مدیران بخش کشاورزی هرمزگان و اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، که با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی و معاون دریایی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور برگزار شد، اظهارداشت: ما در استان هرمزگان 12 شناور داریم که در حال صید هستند اما مجوزی برای صید و صیادی ندارند، این شناورها از نظر سازمان شیلات غیرمجاز محسوب می شوند اما به هر صورت در حال بهره برداری از دریا هستند.

وی افزود: این صیادان و شناورها باید ساماندهی شوند، اما معتقدیم برخورد با قوه قهریه نه به صلاح جامعه و نه امکان پذیر است از این رو خواهش داریم این عزیزان در قالب قانون تعیین تکلیف و ساماندهی شوند تا بتوانند با مجوز و به صورت قانونی کار خود را انجام دهند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حفظ ذخایر آبزیان دریا، تاکیدکرد: صید و صیادی پیشه ی آبا و اجدادی بسیاری از ساحل نشینان به ویژه در شرق هرمزگان است از این رو به هیچ وجه نمی خواهیم ترتیبی اتخاذ داده شود که از مشغولیت مردم به شغل اجدادشان ممانعت شود بر همین اساس باید طرح های تقویتی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12هزار شناور غیرمجاز در هرمزگان صید و صیادی می کنند

12هزار شناور غیرمجاز در هرمزگان صید و صیادی می کنند