مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 10:252022-11-26اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی شهرداری در بافت تاریخی یزد


عملیات اجرایی طرح های عمرانی خدماتی منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد همزمان با بهره برداری از بازپیرایی بوستان آخوند کرباسی، با سرمایه گذاری 81 میلیارد ریال آغاز شد.

- ایسنا/یزد عملیات اجرایی طرح های عمرانی خدماتی منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد همزمان با بهره برداری از بازپیرایی بوستان آخوند کرباسی، با سرمایه گذاری 81 میلیارد ریال آغاز شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان استان و شهرداری یزد، دکتر حاجب مرتاض از پزشکان سرشناس و جمعی از شهروندان برگزار شد، عملیات اجرای پنج طرح عمرانی در منطقه تاریخی شهر آغاز شد.

این طرح ها شامل ساخت مخزن بتنی ذخیره آب در سه راه آبنما با اعتبار 10 میلیارد ریال، کف سازی و بدنه سازی محله سهل ابن علی با اعتبار 9 میلیارد ریال، کف سازی و بدنه سازی محله ابوالمعالی با اعتبار هشت میلیارد ریال، حفر و نگهداری چاه جذبی در سطح منطقه با اعتبار 45 میلیارد ریال و لکه گیری آسفالت معابر در سطح منطقه با اعتبار 9 میلیارد ریال است.

در این مراسم، طرح بازپیرایی بوستان آخوند کرباسی نیز با هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال و در دو هزار و 300 مترمربع شامل یکهزار مترمربع فضای سبز و زمین بازی کودکان، یکهزار و 300 متر مربع کفسازی، ساماندهی آرامگاه خانوادگی خاندان صدوقی و مرتاض افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی شهرداری در بافت تاریخی یزد

آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی شهرداری در بافت تاریخی یزد