مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 10:502022-11-26سياسي

اصلاح 98 تقاطع پایتخت در 4 سال آتی/ 18 تقاطع تا پایان سال اصلاح می شود


معاون فنی عمرانی شهر تهران با اشاره به این که 98 تقاطع در شهر تهران ظرف چهار سال اصلاح خواهد شد از اصلاح 18 تقاطع تا پایان سال جاری در تهران خبر داد.

- معاون فنی عمرانی شهر تهران با اشاره به این که 98 تقاطع در شهر تهران ظرف چهار سال اصلاح خواهد شد از اصلاح 18 تقاطع تا پایان سال جاری در تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام (شهید محسن صیفی) از پروژه های منطقه 4 در قالب چهاردهمین شنبه امید و افتخار صبح امروز با حضور شهردار تهران و ریاست شورای شهر تهران به بهره برداری رسید.

عباس شعبانی معاون فنی عمرانی شهر تهران درباره جزییات این تقاطع اظهار کرد: تقاطع باقری – فرجام با هدف ساماندهی ترافیک بزرگراه شهید باقری به صورت یک پل رفت و برگشت احداث شده و شرق و غرب خیابان فرجام را از روی بزرگراه شهید باقری به یکدیگر متصل می کند.

وی ادامه داد: گشایش این تقاطع علاوه بر کاهش 2.

7 کیلومتری مسافت سفرهای درون شهری، سبب صرفه جویی قابل توجه در مصرف سوخت خواهد شد، به گونه ای که منافع حاصل از این صرفه جویی هزینه اجرای پروژه را ظرف مدت دو سال جبران خواهد کرد.

معاون فنی عمرانی شهر تهران ادامه داد: این گشایش ترافیکی طی یک بازه زمانی 10 ساله نزدیک به 2300 تن انتشار آلاینده در هوای پایتخت را جلوگیری خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح 98 تقاطع پایتخت در 4 سال آتی/ 18 تقاطع تا پایان سال اصلاح می شود

اصلاح 98 تقاطع پایتخت در 4 سال آتی/ 18 تقاطع تا پایان سال اصلاح می شود