مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 10:552022-11-26سياسي

وحدت گلستانی ها دست دشمن را در حوادث اخیر خالی گذاشت


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به درایت و هوشیاری علمای شیعه و تسنن در حوادث اخیر، گفت: انسجام و وحدت گلستانی ها موجب شد تا دشمن در حوادث اخیر دستاوردی نداشته باشد.

- سردار علی ملک شاهکویی امروز شنبه 5 آذر در همایش اقتدار بسیج در حسینیه ثارالله گرگان اظهار کرد: در حوادث و اغتشاشات اخیر گلستان تاکنون امن ترین استان در بین سایر استان های کشور بود، با وجود آنکه تمامی تهدیدات در گلستان وجود دارد اما خداوند ما را یاری کرد و توانستیم حوادث اخیر را به خوبی پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از هر حادثه تلخ در حوادث اخیر انسجام خوبی در گلستان شکل گرفت و همه با یکدیگر متحد شدند، تاکید کرد: مقام ارشد استان گلستان به همراه نیروی انتظامی، بسیج، قضات دادسراهای عمومی گلستان، دادستان ها، دادگستری در کنار سپاه بودند و در صحنه دستور قضایی صادر می کردند، همچنین مدیران کل و دستگاه های اجرایی در بحث خودحفاظتی اقدام بزرگی انجام دادند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان متذکر شد: اولین نقطه ای که بعد از زاهدان مورد توجه دشمن قرار داشت گالیکش بود اما برخلاف تصورات دشمنان و معاندین، آب از آب تکان نخورد و همراهی و وحدت علمای شیعه و تسنن به کمک آمد و توطئه های دشمنان خنثی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت گلستانی ها دست دشمن را در حوادث اخیر خالی گذاشت

وحدت گلستانی ها دست دشمن را در حوادث اخیر خالی گذاشت