مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 11:452022-11-26اقتصادي

ایلان ماسک برخی خدمات رفاهی کارکنان توییتر را حذف کرد


ایلان ماسک با اشاره به تنگنای مالی توییتر اعلام کرد که دیگر مخارج وای فای خانگی، فعالیتهای تیمی و موارد دیگر را پرداخت نخواهد کرد.

- تغییراتی که ایلان ماسک از زمان خرید توییتر در این شرکت شبکه اجتماعی صورت داده است، به مخارج کارمندان، سیاست مربوط به تعطیلات و کار در دفتر رسید.

طبق ایمیلی که دوشنبه شب از واحد منابع انسانی توییتر ارسال و توسط وب سایت بیزنس اینسایدر مشاهده شد، توییتر وارد مرحله جدیدی از ریاضت مالی تحت مالکیت ماسک می شود.

این ایمیل ساعاتی پس از آن ارسال شد که ایلان ماسک دومین دیدارش با کارکنان توییتر در دفتر مرکزی این شرکت در سانفرانسیسکو را برگزار کرد و در ایمیلی دستور داد هر کسی نرم افزار یا کد می نویسد، گزارش هفتگی کار خود را به او ارسال کند.

تغییرات در نخستین ماه مالکیت ماسک که خود را مدیرعامل توییتر کرده است، متعدد و ناگهانی و شامل اخراج دسته جمعی کارکنان، تغییرات بزرگ یا درخواست برای کار شبانه بوده است.

با ایمیلی که بعدازظهر دوشنبه ارسال شد، بسیاری از تغییراتی که کارمندان توییتر به گمانه زنی درباره آنها پرداخته بودند، توسط ماسک رسمیت یافتند.

توییتر دیگر هزینه های متعدد را پوشش نمی دهد یا پول شماری از امکانات موجود برای کارمندان که سالهای زیادی فراهم شده بودند را پرداخت نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلان ماسک برخی خدمات رفاهی کارکنان توییتر را حذف کرد

ایلان ماسک برخی خدمات رفاهی کارکنان توییتر را حذف کرد