مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 11:452022-11-26ورزشي

آغاز دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی توان یابان منطقه کاشان


دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی توان یابان منطقه کاشان با شعار «با هم در اوج» با حضور استعدادهای برتر این گروه در آُستانه روز جهانی معلولان در کاشان آغاز شد.

- ایسنا/اصفهان شهردار کاشان گفت: دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی توان یابان منطقه کاشان با شعار  با هم در اوج  با حضور استعدادهای برتر این گروه در آُستانه روز جهانی معلولان در کاشان آغاز شد.

حسن بخشنده در گفت وگو با ایسنا،اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی و ارج نهادن به ورزشکاران و فعالان حوزه ورزش قهرمانی، رویکرد مدیریت شهری است که بخشی از این رسالت خطیر می تواند با توجه ویژه به ورزش معلولان محقق شود.

وی افزود: توسعه ورزش معلولان به عنوان یک ضرورت و سیاست مبنایی شهرداری است.

توزیع عادلانه امکانات و خدمات صرفاً به معنای تقسیم آن در نقاط مختلف شهر نیست، بلکه پرداختن به نیازهای اقشار مختلف شهروندان نیز در این زمینه قابل توجه است.

بخشنده تأکید کرد: دسترسی آسان توان یابان به امکانات و خدمات شهروندی به ویژه در حوزه فرهنگ و ورزش یک ضرورت است که علاوه بر ایجاد و توزیع عادلانه، نیازمند مناسب سازی و تسهیل دسترسی این جامعه به امکانات و خدمات هستیم.

شهردار کاشان گفت: اقدام های مختلفی برای دسترسی معلولان به امکانات و خدمات فرهنگی و ورزشی تحت نظارت شهرداری انجام شده و علاوه بر این برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی توان یابان منطقه کاشان

آغاز دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی توان یابان منطقه کاشان