مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 11:552022-11-26اجتماعي

حاکمیت هوای سرد در اردبیل/ارتفاعات سفیدپوش می شود


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه های هواشناسی هوای استان اردبیل با نفوذ سامانه ناپایدار جوی طی چند روز آینده سرد و بارشی خواهد بود.

- سیاوش محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان با اشاره به کاهش 6 تا 8 درجه ای دمای هوا در بیشتر مناطق استان اردبیل از فردا اظهار کرد: براساس نقشه های هواشناسی هوای استان اردبیل با نفوذ سامانه ناپایدار جوی طی چند روز آینده سرد خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز یکشنبه با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر، بارش همراه با وزش باد در استان آغاز می شود، گفت: تمرکز بارش ها در مناطق جنوبی استان و نیز نواحی منتهی به کوه سبلان خواهد بود و پیش بینی می شود بارش برف میهمان ارتفاعات و مناطق کوهستانی باشد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل خاطر نشان کرد: دمای فعلی شهر اردبیل 12 درجه سانتی گراد است که در طول روز بیشترین دمای هوا 12 درجه و کمترین دما نیز 8 درجه سانتی گراد خواهد بود، همچنین اوج بارش ها تا پیش از ظهر یکشنبه پیش بینی می شود.

محمدی افزود: استقرار هوای سرد تا پایان هفته آینده در بیشتر مناطق استان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: اردبیل و شهرستان های این استان از شرایط هوایی و اقلیمی متغیری برخوردار هستند و مشاهده جلوه هایی از هوای فصول گوناگون در یک دوره زمانی کوتاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکمیت هوای سرد در اردبیل/ارتفاعات سفیدپوش می شود

حاکمیت هوای سرد در اردبیل/ارتفاعات سفیدپوش می شود