مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 11:552022-11-26اجتماعي

خانه هلال روستایی بهشت آباد در شهرستان فردوس افتتاح شد


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس از افتتاح خانه هلال منطقه بهشت آباد باغشهر اسلامیه در پنجمین روز از هفته بسیج با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی و مسئولین شهرستانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد ظهیری صبح شنبه در حاشیه افتتاح خانه هلال روستایی بهشت آباد، اظهار داشت: خانه هلال منطقه بهشت آباد باغشهر اسلامیه دومین خانه هلال در شهر اسلامیه و چهاردهمین خانه هلال احمر در سطح شهرستان فردوس است.

وی با اشاره به اینکه این خانه هلال در محل مسجد ابوذر غفاری باغشهر اسلامیه راه اندازی شده است، افزود: خانه های هلال شعبه های کوچکی از هلال احمر در سطح مناطق شهری و روستایی هستند که با ساختار کاملاً داوطلبانه در این مناطق فعالیت می کنند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس ادامه داد: خانه های هلال وظیفه جذب، سازماندهی و آموزش اعضا، شناسایی افراد محروم و کم برخوردار و همچنین معرفی به هلال احمر شهرستان جهت کمک های معیشتی و درمانی و … را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه خانه هلال منطقه بهشت آباد با استفاده از کمک های خیرین به بانک امانات تجهیزات پزشکی (شامل ویلچر عصا واکر و …) نیز مجهز شده است، گفت: مردم می توانند در صورت نیاز با مراجعه به خانه هلال از این امکانات استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه هلال روستایی بهشت آباد در شهرستان فردوس افتتاح شد

خانه هلال روستایی بهشت آباد در شهرستان فردوس افتتاح شد