مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 12:102022-11-26اقتصادي

برنامه ریزی برای تولید 128 هزار تن حبوبات در کرمانشاه


در پی اعلام استان های دارای اولویت در تولید حبوبات از سوی وزارت جهاد کشاورزی، استان کرمانشاه به عنوان دومین استان تولیدکننده حبوبات در کشور معرفی شده است.

- برنامه ریزی برای تولید 128 هزار تن "حبوبات" در کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه در پی اعلام استان های دارای اولویت در تولید حبوبات از سوی وزارت جهاد کشاورزی، استان کرمانشاه به عنوان دومین استان تولیدکننده حبوبات در کشور معرفی شده است.

فرهاد شریفی معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سهمیه 128 هزار تنی تولید حبوبات برای استان کرمانشاه در الگوی کشت ابلاغی به استان، گفت: در حال برنامه ریزی برای تحقق این هدفگذاری هستیم.

وی افزود: معمولا در سنوات نرمال تولید 128 هزار تنی حبوبات در استان کرمانشاه را شاهد هستیم، هرچند سال زراعی گذشته به دلیل خشکسالی میزان تولید حبوبات استان در مجموع 69 هزار تن بود.

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: امسال هم در صورتی که ترسالی را شاهد باشیم، قطعا به تولید 128 هزار تنی حبوبات دست پیدا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در سال زراعی جاری سهمیه کشت 145 هزار هکتاری حبوبات برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده، گفت: در سنوات نرمال معمولا بیشتر از این سطح کشت حبوبات را در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای تولید 128 هزار تن حبوبات در کرمانشاه

برنامه ریزی برای تولید 128 هزار تن حبوبات در کرمانشاه