مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 12:152022-11-26اقتصادي

شهرداری برای پروژه هزار و یک شهر پولی پرداخت نخواهد کرد


قرار بر این نیست که شهرداری در حوزه مالی کمکی به برای پروژه هزار و یک شهر داشته باشد بلکه تنها قرار است همکاری های لازم را برای پیش برد پروژه انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تهران به عنوان پایتخت ایران از جمله شهرهایی است که سرانه سرانه های فعالیت های فرهنگی و تفریحی در آن بسیار کم است و به تعداد انگشت شماری می توان در آن مجموعه های کاملی که دارای تمامی فعالیت های فرهنگی هنری و اجتماعی هستند را یافت.

به دلیل همین سرانه پایین و چالش بزرگی که در تهران وجود داشت از سال 1390 ایجاد پروژه هزار و یک شهر در تهران کلید خورد؛ این پروژه در زمینی به مساحت 139 هکتار معادل با یک میلیون و سیصد و نود هزار مترمربع در منطقه 22 تهران در دست احداث است و در آن مجتمع تجاری، برج های اداری، هتل، پارک آبی، مجموعه های ورزشی، شهربازی و سایر مجموعه های تفریحی وجود دارد.

پروژه هزار و یک شهر در سال 1389 میان شرکت ساختمانی سازنده و شهرداری تهران مورد توافق واقع شد و مقرر شد تا سال 99 پروژه پیشرفت فیزیکی داشته باشد اما پس از گذشت چندین سال به دلیل آنکه زمین پروژه هزار و یک شهر دارای معارضانی بود پیشرفت فیزیکی آن به مشکل برخورد و آنچنان که باید پیشرفت چندانی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری برای پروژه هزار و یک شهر پولی پرداخت نخواهد کرد

شهرداری برای پروژه هزار و یک شهر پولی پرداخت نخواهد کرد