مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 12:372022-11-26سياسي

بسیجیان به روشنگری پرداخته و توطئه های دشمنان را بیان کنند


فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز از بسیجیان انتظار می رود به روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه بپردازند، گفت: وقت آن است که بسیجیان به تبیین و روشنگری پرداخته و جامعه را با توطئه های دشمنان آشنا کنند.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز از بسیجیان انتظار می رود به روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه بپردازند، گفت: وقت آن است که بسیجیان به تبیین و روشنگری پرداخته و جامعه را با توطئه های دشمنان آشنا کنند.

سردار بهمن ریحانی امروز(پنجم آذر) در اجتماع سراسری بسیجیان در حسینیه ثارالله کرمانشاه، با اشاره به فرمان تشکیل بسیج از سوی امام خمینی(ره)، گفت: امام(ره) یازده ماه قبل از آغاز جنگ تحمیلی فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد، چون از قبل می دانست که دشمنان پیروزی اسلام و انقلاب را تاب نخواهند آورد و مقابل ما صف آرایی خواهند کرد.

وی ادامه داد: تا قبل از ورود بسیجیان به حوزه مقابله با دشمنان در دوران جنگ هشت ساله تحمیلی، نیروهای ارتش و سپاه بیش از 20 عملیات را طراحی کرده بودند که در هیچ کدام از این عملیات ها پیروزی نصیب نیروها نشده بود، اما با پای کار آمدن بسیجیان ورق برگشت و پیروزی های ما در قالب فتح المبین ها و کربلاها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان به روشنگری پرداخته و توطئه های دشمنان را بیان کنند

بسیجیان به روشنگری پرداخته و توطئه های دشمنان را بیان کنند