مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 13:052022-11-26اقتصادي

کام تلخ مردم در بخش مسکن /روش تولید مسکن اصلاح می شود


دبیر کانون سراسری انبوه سازان گفت: وزرای سابق راه و شهرسازی وعده ساخت یک میلیون 500 هزار واحد مسکن را داده بود اما هنوز متولیان موفق به انجام و تحقق این وعده نشده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ وزیر سابق راه و شهرسازی وعده ساخت یک میلیون مسکن را در سال داده بود اما طی یک سال، هنوز متولیان این بخش موفق به انجام این وعده و تحویل یک واحد هم نشده اند.

در عین حال وعده تحویل زمین به انبوه سازان نیز هنوز در حد حرف باقی مانده است.

با توجه به رکود و تورم که دامنگیر بخش مسکن است و وعده های دولت سیزدهم هنوز در حد وعده مانده و دولت گذشته نیز علاقه ای به ساخت مسکن نداشت اکنون خرید خانه برای مردم به یک رؤیا تبدیل شده است.

ناگفته نماند که بعد از پروژه مسکن مهر که در دولت های نهم و دهم خیلی ها را خانه دار کرد اما در دولت یازدهم و دوازدهم عملاً ساخت و ساز مسکن به طور کامل تعطیل شد و این اغاز گرانی قیمت مسکن است.

با این وجود فشارهای مجلس به مسئولان دولت دوازدهم موجب شد تا ساخت مسکن ملی در سال 97 کلید بخورد که متأسفانه تاکنون نتیجه ای در برنداشته و قیمت مسکن در کلانشهرها همچنان روند صعودی دارد.

فرشید پور حاجت؛ دبیر کانون سراسری انبوه سازان در خصوص وضعیت ساخت مسکن ملی به خبرنگار مهر گفت: بازگشت ساخت مسکن دولتی بعد از مسکن مهر در سال 97 به نام اقدام ملی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کام تلخ مردم در بخش مسکن /روش تولید مسکن اصلاح می شود

کام تلخ مردم در بخش مسکن /روش تولید مسکن اصلاح می شود