مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 13:302022-11-26سياسي

نخستین جشنواره «گل پرکنی زعفران» در گناباد برگزار شد


دبیر برگزاری جشنواره گل پرکنی زعفران گناباد گفت: نخستین جشنواره و رقابتهای گل پرکنی زعفران گناباد در روستای باغ آسیا شهرستان گناباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر نوریان صبح شنبه در حاشیه جشنواره گل پرکنی زعفران گناباد اظهار کرد: نخستین جشنواره و رقابتهای گل پرکنی زعفران گناباد با حضور 90 نفر در سه رده سنی خانوادگی، گروهی و انفرادی در روستای باغ آسیا شهرستان گناباد برگزار شد.

دبیر برگزاری جشنواره گل پرکنی زعفران گناباد به اهداف جشنواره گل پرکنی زعفران اشاره کرد و افزود: معرفی ظرفیتهای تولید زعفران این شهرستان و ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها و آموزش راهکارهای علمی همراه با سرعت و دقت در گل پرکنی این محصول با ارزش اهداف جشنواره گل پرکنی است.

وی بیان کرد: در پایان این جشنواره در بخش انفرادی طاهره عابدینی، کوثر گلباف و صبا مومنی به ترتیب نفرات اول تا سوم را کسب کردند.

نوریان افزود: همچنین در بخش گروهی جشنواره گل پرکنی زعفران در گناباد، گروههای مظلوم، آتیه ثانی و بیک زاده به ترتیب به مقامهای اول تا سوم دست یافتند.

دبیر برگزاری جشنواره گل پرکنی زعفران گناباد افزود: همچنین در بخش خانوادگی جشنواره و رقابت گل پرکنی زعفران خانواده های غلامی، مسکین و طلعتی مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره «گل پرکنی زعفران» در گناباد برگزار شد

نخستین جشنواره «گل پرکنی زعفران» در گناباد برگزار شد