مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 13:352022-11-26سياسي

جدایی جوانان از انقلاب هدف اصلی دشمن/جهاد تبیین جدی گرفته شود


مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه امام رضا (ع) گفت: دشمن به دنبال جدا کردن جوانان از انقلاب است که باید در راستای اعتماد سازی در جامعه تلاش شود.

- بیرجند- مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه امام رضا (ع) گفت: دشمن به دنبال جدا کردن جوانان از انقلاب است که باید در راستای اعتماد سازی در جامعه تلاش شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی اکبر گرمه ای پیش از ظهر شنبه در همایش شکوه و اقتدار بسیجیان شهرستان فردوس افزود: همه می دانیم مشکلات اقتصادی موجب کوچک شدن سفره مردم شده اما فقط بخشی مربوط به تحریم ها بوده و اغلب به مدیران نالایقی بر می گردد که دستشان به سوی غرب است و از ظرفیت های درون کشور غافل شده اند.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم در دنیای امروز زنده بمانیم باید قوی باشیم، گفت: امروز نیاز به حضور مقتدرانه بسیج در تمام میدان ها داریم و باید بسیجیان جاذبه داشته و این اقتدار را به اطرافیان خود نیز منتقل کنند.

گرمه ای تاکید کرد: همه وظیفه داریم متحد و یک صدا با جهاد تبیین در برابر صدها شبکه ماهواره ای و فضای افسارگسیخته مجازی که جوانان ما را هدف قرار داده اند، مجاهدت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به جرأت می توان گفت هیچ نظامی مانند جمهوری اسلامی ایران در دنیا مردمی و توانمند نیست و رساندن این نظام به جایگاه واقعی خویش وظیفه همه ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدایی جوانان از انقلاب هدف اصلی دشمن/جهاد تبیین جدی گرفته شود

جدایی جوانان از انقلاب هدف اصلی دشمن/جهاد تبیین جدی گرفته شود