مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 13:502022-11-26سياسي

تفکر بسیجی درجامعه ترویج یابد


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: تفکر بسیجی باید در جامعه ترویج یابد و همه دستگاه ها در این زمینه مسئولیت دارند.

- اصفهان - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: تفکر بسیجی باید در جامعه ترویج یابد و همه دستگاه ها در این زمینه مسئولیت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رحمت الله صادقی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و در بین مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانید و اکنون به فرهنگی فراگیر، گسترده و جهان شمول تبدیل شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران داعیه دار مبارزه با نظام سلطه است، افزود: برکات بسیج که از 5 آذر 1358 با فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت، آغاز شد و تا کنون بی وقفه ادامه داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه بسیج دارای آرمان هایی از قبیل پشتیبانی از مظلوم و مقابله با ظلم است که در همان مسیر در حال حرکت است، اظهار داشت: بسیج از اول تشکیل تاکنون پیرو ولایت است، ولایت و رهبری شاخص بسیجی بودن است، کسی که ادعای انقلابی گری می کند باید حامی و پشتیبان محرومان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر بسیجی درجامعه ترویج یابد

تفکر بسیجی درجامعه ترویج یابد