مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 13:502022-11-26دانش

دانشگاه امام حسین (ع) منافع ملی و دانشگاهی را توامان دنبال می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم گرامیداست هفته بسیج در دانشگاه امام حسین (ع) گفت: - دانشگاه امام حسین (ع) منافع ملی و دانشگاهی را توامان دنبال می کند وزیر علوم گفت: یکی از ویژگی های دانشگاه امام حسین (ع) این است که مدیران آن دانشگاه به فکر خدمت به مردم هستند و صرفا منافع شخصی و دانشگاهی را مد نظر ندارند، بلکه منافع ملی را دنبال می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم گرامیداست هفته بسیج در دانشگاه امام حسین (ع) گفت: تحلیل زیبای امروز رهبر معظم انقلاب در مورد حضور بسیجیان در عرصه محور مقاومت برای ما راهگشا خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر علم با ایمان همراه شود و روحیه جهادی کنار علم و فن آوری قرار بگیرد، میزان اثربخشی آن بالا می رود، تصریح کرد: علم، ایمان، اخلاق و روحیه جهادی در دانشگاه امام حسین با هم  همراه شده است و فکر و ذهن مدیران و اساتید آن خدمت به مردم است.

  وی با تاکید بر اینکه قوانین باید منافع فردی و ملی را هم تامین کند ولی ما خیلی وقت ها قوانینی را تصویب می کنیم که منافع افراد را تامین می کند و این خلایی است که از مشکلات جامعه ما محسوب می شود، افزود: اگر قوانینی را تصویب کنیم که منافع ملی و منافع فردی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه امام حسین (ع) منافع ملی و دانشگاهی را توامان دنبال می کند

دانشگاه امام حسین (ع) منافع ملی و دانشگاهی را توامان دنبال می کند