مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 13:552022-11-26پزشكي

ایجاد مرکز استقرار استارت آپ های حوزه سلامت در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی تهران


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به راه اندازی مرکزی برای استقرار شرکت های فناور و استارت آپ های حوزه سلامت از معاون علمی رییس جمهور درخواست کرد تا از این طرح حمایت کند.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به راه اندازی مرکزی برای استقرار شرکت های فناور و استارت آپ های حوزه سلامت از معاون علمی رییس جمهور درخواست کرد تا از این طرح حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر حسین قناعتی در مراسم رونمایی از فاز اول پروژه ژن درمانی کودکان مبتلا به سرطان خون با اشاره به دستاوردهای محققان دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: تاکنون 180 محصول فناورانه و صدها دارو در این دانشگاه به تولید رسیده است ضمن آنکه تولید 50 داروی های تک نیز به پایان رسیده و در آینده نزدیک رونمایی خواهند شد.

وی با بیان اینکه میزان تولیدات فناورانه این دانشگاه از مجموعه های صنعتی کشور بیشتر است، اظهار کرد: این دستاوردها ناشی از اقداماتی است که از 50 سال قبل آغاز شده و علت این موفقیت قرار گرفتن استادان در کنار بخش های صنعتی و تولید محصولات دانش محور بر اساس نیازهای کشور است.

قناعتی با اشاره به اقدام این دانشگاه در زمینه راه اندازی مرکز نوآوری در یافت آباد به مساحت 17 هکتار یادآور شد: در این مرکز قرار استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت مستقر شوند و امیدواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز استقرار استارت آپ های حوزه سلامت در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی تهران

ایجاد مرکز استقرار استارت آپ های حوزه سلامت در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی تهران