مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 14:502022-11-26سياسي

اغتشاشات قلب ما را رنجاند/ پیام خواهر شهید واقعه 5 آذر گرگان به بانوان


در حوادث اخیر از اینکه عده ای با وجود گذشت 43 سال از عمر انقلاب اسلامی مغلوب حیله های دشمنان و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند رنجیده خاطر شدیم و به هم ریختیم.

- ایسنا/گلستان خواهر معلم شهید حسین مقصودلو گفت: در حوادث اخیر از اینکه عده ای با وجود گذشت 43 سال از عمر انقلاب اسلامی مغلوب حیله های دشمنان و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند رنجیده خاطر شدیم و به هم ریختیم.

زمان زیادی به روزهای پایانی حکومت ظلم و جور و پُر از خفقان رژیم طاغوت و پیروزی مسرت بخش انقلاب اسلامی نگذشته بود که مردم گرگان در اعتراض به جنایت 29 آبان حکومت شاهنشاهی در یورش به صحن حرم رضوی و به شهادت رساندن زائران به خیابان ها آمده و علیه رژیم شاهنشاهی دست به تظاهرات زدند.

در حالی که مردم گرگان در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس حرم رضوی اقدام به برپایی یک راهپیمایی آرام کردند اما خوی وحشی گری رژیم شاهنشاهی را بر آن داشت تا مردم بی دفاع را به رگبار گلوله ببندد و دریایی از اشک و خون را در خیابان پنج آذر گرگان به راه بیندازد.

در واقعه پنجم آذر گرگان 200 نفر مجروح و 14 نفر به شهادت رسیدند تا در واپسین روزهای حکومت رژیم طاغوتی خون تازه ای در رگ های ملت غیور ایران به جوشش بیفتد، در این حادثه سید اسماعیل حسینی، احمد سبطی، سیدنظام الدین نبوی، حسین مقصودلو، سید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشات قلب ما را رنجاند/ پیام خواهر شهید واقعه 5 آذر گرگان به بانوان

اغتشاشات قلب ما را رنجاند/ پیام خواهر شهید واقعه 5 آذر گرگان به بانوان