مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 15:002022-11-26حوادث

شناسایی و توقیف 10 کامیون حامل سوخت قاچاق در بندرعباس


با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس در یک عملیات ضربتی پلیسی 10 دستگاه کامیون تانکر جامل سوخت قاچاق با 260 هزار لیتر گازوییل قاچاق شناسایی و توقیف شدند.

- فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری محور حاجی آباد - بندر عباس و همچنین گشت زنی در حوزه استحفاظی 10 دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود : ماموران در بازرسی از کامیون های توقیفی جمعا 260 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و در این رابطه 10 نفر از عوامل قاچاق سوخت دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

سردار غلامرضا جعفری ارزش این محموله های قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی 8 میلیارد و 700 ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که تلاش های پلیس بی وقفه و بصورت شبانه روز و با اقتدار در مقابله با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در جای جای استان ادامه دارد ، از عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و مواد مخدر مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و توقیف 10 کامیون حامل سوخت قاچاق در بندرعباس

شناسایی و توقیف 10 کامیون حامل سوخت قاچاق در بندرعباس