مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 15:302022-11-26حوادث

8 مصدوم در پی انحراف اتوبوس از جاده در آذربایجان غربی


سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: انحراف از جاده یک دستگاه اتوبوس در محور شوط _چایپاره 8 مصدوم بر جای گذاشت.

- ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: انحراف از جاده یک دستگاه اتوبوس در محور شوط _چایپاره 8 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، شهرام میرزایی گفت: مقارن ساعت 7:30 صبح امروز 5 آذر ماه در پی اعلام حادثه انحراف از جاده یک دستگاه اتوبوس و برخورد با موانع اطراف جاده در محور شوط به چایپاره ( نرسیده به سه راهی میرزا حسام ) ،نجاتگران پایگاه امداد و نجات مرگنلر به محل حادثه اعزام شدند و اقدام به رهاسازی مصدومان گرفتار در داخل خودرو کردند.

وی افزود: این تصادف 23 حادثه دیده و 8مصدوم داشت که 2 نفر از مصدومین توسط عوامل جمعیت هلال احمر و 3 نفر دیگر توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و 3 مصدوم دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان با اشاره به آمار بالای تصادفات جاده ای ، از همه هموطنان عزیز خواست بمنظور پیشگیری از حوادث غیر قابل جبران قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نموده ، درصورت خستگی وخواب آلودگی استراحت بین راه را فراموش نکنند و همچنین با توجه به بارندگی در محور ها و لغزنده بودن راهها رانندگان اصول ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 مصدوم در پی انحراف اتوبوس از جاده در آذربایجان غربی

8 مصدوم در پی انحراف اتوبوس از جاده در آذربایجان غربی