مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 15:352022-11-26سياسي

بسیج مظهر مقاومت و اقتدار ملی است


امام جمعه دیربا تاکید براینکه بسیج مظهر مقاومت و اقتدار ملی است، گفت: برای غلبه بر دشمن باید در همه ابعاد نظامی، اقتصادی، فضای مجازی، - تبلیغی، معنویت و … قوی باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر شنبه در رزمایش اقتدار بسیج در مصلی شهدای محراب دیر به مناسبت سالروز تشکیل بسیج، اظهار داشت: این اجتماع و رزمایش باشکوه نشانگر اقتدار بسیج و بسیجیان و خاری در چشم دشمنان است.

امام جمعه دیر افزود: امروز این عظمت و اقتدار بسیج و بسیجیان به رخ دشمن کشیده می شود و در دنیا تجلی پیدا می کند.

وی بیان کرد: روزی که انقلاب ما مثل نهالی بود در مقابل جنگی بی سابقه و هشت ساله ایستاد و قد خم نکرد، امروز که انقلاب و نظام اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده و شاخ و برگ آن در کشورهای اسلامی سایه افکنده است تا زمانی که شما بسیجیان با بصیرت پشت سر رهبر فرزانه انقلاب ایستاده اید دشمنان نمی توانند این نظام را از پا درآورند.

حسینی با تاکید براینکه بسیج مظهر مقاومت و اقتدار ملی است، گفت: برای غلبه بر دشمن باید در همه ابعاد نظامی، اقتصادی، فضای مجازی، تبلیغی، معنویت و … قوی باشیم.

وی اضافه کرد: در این هفته های گذشته بعضی ها لرزیدند و بعضی نیز علاوه بر آنکه لرزیدند واکنش هایی هم از خود نشان دادند اما رهبر فرزانه انقلاب قرص و محکم ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج مظهر مقاومت و اقتدار ملی است

بسیج مظهر مقاومت و اقتدار ملی است