مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 15:402022-11-26سياسي

نصب بیش از 7 هزار تابلو مزین به نام شهدا در مشهد


رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: از ابتدای فعالیت مدیریت شهری در دوره ششم تاکنون، بیش از هفت هزار تابلو مزین به نام شهدای گرانقدر در نقاط مختلف سطح شهر نصب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین باغگلی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه یکی از سیاست های شاخص شورای ششم که به سازمان فرهنگی و اجتماعی تکلیف شده، نامگذاری معابر به نام مبارک شهدا است، اظهار کرد: برهمین اساس، کمیته نامگذاری معابر سازمان فرهنگی برنامه ریزی کرده تا برای هر جلسه صحن علنی، دستورکاری با عنوان نامگذاری معابر به نام شهدا داشته باشیم.

رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از محورهای فعالیتی سازمان فرهنگی و اجتماعی است، گفت: یکی از مصادیق اجرایی کردن این رویکرد و سیاست، نامگذاری معابر شهر و مزین نمودن آن ها به نام مبارک شهدا است.

وی ضمن اشاره به دستورکار امروز جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر، تصریح کرد: در این نشست، نامگذاری پنج معبر فرعی به نام مبارک شهدا مطرح و به تأیید کمیسیون رسید تا در جلسه آتی علنی شورای شهر بررسی نهایی و به تصویب برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب بیش از 7 هزار تابلو مزین به نام شهدا در مشهد

نصب بیش از 7 هزار تابلو مزین به نام شهدا در مشهد