مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 16:152022-11-26اقتصادي

هشدار افزایش مصرف گاز در کرمانشاه/ احتمال رسیدن به پیک 17 میلیون مترمکعبی


سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از احتمال افزایش مصرف گاز طی روزهای آتی و به دنبال افت دمای هوا خبر داد و پیش بینی کرد در پیک فصل سرمای امسال میزان مصرف به حدود 17 میلیون مترمکعب برسد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از احتمال افزایش مصرف گاز طی روزهای آتی و به دنبال افت دمای هوا خبر داد و پیش بینی کرد در پیک فصل سرمای امسال میزان مصرف به حدود 17 میلیون مترمکعب برسد.

ناصر حسینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افت محسوس دمای هوا طی دو روز آینده، درباره افزایش مصرف گاز هشدار داد و خواستار همراهی مشترکین برای مدیریت مصرف شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ مشکلی برای تامین گاز در بخش خانگی نداریم، اما برای پایداری شبکه گاز نیاز به همراهی مشترکین و صرفه جویی در مصرف گاز داریم.

حسینی تاکید کرد: اگرچه میزان مصرف نسبت به پیک سال گذشته حدود 20 درصد بیشتر شده، اما مشکلی برای تامین گاز بخش خانگی، اداری، تجاری و صنایع کوچک وجود ندارد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه مصرف کنونی گاز در استان را حدود 16 میلیون مترمکعب در روز اعلام کرد که می تواند در روزهای سرد به 17 میلیون مترمکعب برسد و خاطرنشان کرد: البته این میزان مصرف در شرایطی است که مصرف گاز صنایع سیمان صفر شده و برای برخی صنایع بزرگ مانند نیروگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار افزایش مصرف گاز در کرمانشاه/ احتمال رسیدن به پیک 17 میلیون مترمکعبی

هشدار افزایش مصرف گاز در کرمانشاه/ احتمال رسیدن به پیک 17 میلیون مترمکعبی