مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 16:202022-11-26سياسي

مشهد قطب پزشکی هسته ای و تولید رادیو دارو در کشور می شود


با توجه به تفاهم نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی منطقه شمال شرق کشور به یکی از قطب های پزشکی هسته ای و تولید رادیو دارو تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد اسلامی در مراسم امضا تفاهم نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی با بیان این که آستان قدس رضوی در بخش سلامت و تولید دارو ظرفیت های خوبی در اختیار دارد، اظهار کرد: این نهاد همچنین فعالیت های ارزشمندی را در حوزه های صنعتی، تولیدی و فناوری های نوین انجام داده است.

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به سند چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: باتوجه به افق 20 ساله کشور که امسال توسط رییس جمهور در 20 فروردین اعلام شد، پزشکی هسته ای توسعه داده خواهد شد.

وی افزود: در این راستا با توجه به تفاهم نامه مقدماتی منعقد شده با آستان قدس رضوی، منطقه شمال شرق کشور به یکی از قطب های پزشکی هسته ای و تولید رادیو دارو تبدیل خواهد شد.

تولید رادیو داروهای جدید با همکاری آستان قدس رضوی مالک رحمتی، قائم مقام آستان قدس رضوی در مراسم امضا این تفاهم نامه اظهار کرد: از مطالبات جدی تولیت محترم، برنامه های تحولی و افزایش بهره وری در مجموعه آستان می باشد که این مهم از طریق استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان قابل انجام است که چند سالی است آستان در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد قطب پزشکی هسته ای و تولید رادیو دارو در کشور می شود

مشهد قطب پزشکی هسته ای و تولید رادیو دارو در کشور می شود