مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 17:002022-11-26سياسي

مسئولان به مناطق کم برخوردار شهرستان دیر توجه ویژه داشته باشند


ما مسئولین باید به مناطق کم برخوردار و توزیع عادلانه ثروت و رفع مشکلات توجه کنیم که اگر این گونه شد دشمن نمی تواند کاری کند.

- بوشهر- فرماندار شهرستان دیرگفت: ما مسئولین باید به مناطق کم برخوردار و توزیع عادلانه ثروت و رفع مشکلات توجه کنیم که اگر این گونه شد دشمن نمی تواند کاری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یونس باربرز بعد از ظهر شنبه در رزمایش اقتدار بسیج با تبریک پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اظهار داشت: علت اصلی وقایع اخیر در کشور منازعه دو گفتمان لیبرال و اسلامی یا به تعبیری گفتمان دینی و غیردینی بود که از ابتدای انقلاب در جمهوری اسلامی وجود داشت.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه دشمن سعی در نفوذ در نهادهای ما داشت، افزود: دشمن تمام ظرفیت خود را برای ضعیف جلوه دادن حاکمیت جمهوری اسلامی در ذهن مردم به کار برده است.

وی بیان کرد: در دوره هشت ساله حاکمیت قبل بخاطر تمرکز بر برجام و امید به غرب نتوانستند به اهداف خود برسند و نگاه به غرب افول کرد و با فعال شدن دولت مردمی آیت الله رییسی حرکتی رو به جلو آغاز شد.

باربرز گفت: در یکسال گذشته دولت به نتایج ملموسی رسید و حجم تجارت خارجی افزایش چشمگیری داشته است، تحرک اقتصادی ایران و برون رفت از تنگناها در 10 ساله اخیر کاملاً ملموس شد و خود غربی ها هم به آن اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به مناطق کم برخوردار شهرستان دیر توجه ویژه داشته باشند

مسئولان به مناطق کم برخوردار شهرستان دیر توجه ویژه داشته باشند