مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 17:202022-11-26سياسي

حوزه فرهنگ عملیات موزاییکی می طلبد


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه فرهنگ باید به صورت موزاییکی و محلی عمل کنیم؛ زیرا عملیات های شابلونی عمدتاً به نتیجه نخواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سومین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در دولت مردمی با حضور سخنگوی دولت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین استاد حاج حسین یکتا برگزار شد.

سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ در ابتدا با تشریح سیاست های کاری با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و ارائه برخی توصیه ها گفت: حتماً یکی از کار ویژه های مهم ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها ایجاد و یا تقویت حلقه های میانی در استان هاست تا از طریق آنها بتوان اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی را راهبری کرد.

وی در رابطه با موضوع برنامه ریزی و برنامه پذیری ادارات کل استان ها گفت: معتقدم در حوزه فرهنگ باید به صورت موزاییکی و محلی عمل کنیم تا ابتکار را به دست بگیریم، عملیات های شابلونی در حوزه فرهنگ که تلاش می کند برنامه های قالبی را در همه جا یکسان اجرا کند، عمدتاً به نتیجه نخواهد رسید.

باید با دقت نظر و ظرافت نسبت به ظرفیت ها، نیازها و اقتضائات بومی هر منطقه در حوزه فرهنگ، برنامه ریزی نمود و به تقویت ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه فرهنگ عملیات موزاییکی می طلبد

حوزه فرهنگ عملیات موزاییکی می طلبد