مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 17:402022-11-26سياسي

آزادی 20 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در کردستان


همزمان با هفته گرامیداشت بسیج و با کمک خیرین بسیجی، 20 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در کردستان به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان روز شنبه در مراسم آزادسازی زندانیان جرایم عمد که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: سپاه همیشه حامی مردم و در تمامی مراحل انقلاب در همه صحنه ها حضور داشته است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اخلاق و آموزه های اسلامی، همکاری و مساعدت به نیازمندان یکی از دستورات و تربیت های شریعت اسلام است، افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهد آزادسازی چندین نفر از زندانیانی هستیم که به خاطر محکومیت مالی در زندان به سر برده و خود و خانواده هایشان در معرض آسیب بوده اند.

وی با اشاره به اینکه از سال 99 تا به امروز 2 هزار 318 نفر زندانی جرایم غیر عمد از زندان آزاد شده اند، گفت: امروز نیز 20 زندانی با مبلغی بالغ بر 2 میلیارد تومان که از این مقدار 600 میلیون تومان توسط بسیج و خیرین برای آزاد سازی این زندانیان تأمین شده است.

وی افزود: علاوه بر اینکه زمینه آزادی این افراد را فراهم کرده ایم بلکه در قالب رزمایش کمک های مؤمنانه به خانواده های این افراد نیز در چندین نوبت بسته های معیشتی اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 20 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در کردستان

آزادی 20 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در کردستان