مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 18:552022-11-26بين الملل

گاردین: فلسطین با قدرت در جام جهانی حضور دارد، اسراییل منفور است!


در نخستین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه، فلسطین با قدرت حضور دارد، در مقابل اسراییل نیز حضوری نفرت انگیز دارد، با وجود اینکه هیچکدام از آنها رسما در جام جهانی نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی نوشت: در نخستین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه، فلسطین با قدرت حضور دارد، در مقابل اسراییل نیز حضوری ضعیف و نفرت انگیز دارد، با وجود اینکه هیچکدام از آنها رسماً درجام جهانی حاضر نیستند.

در ادامه این گزارش آمده است: تصاویر ویدئویی منتشر شده از قطر که همانند بنزین روی آتش منتشر شده، بیانگر احساسات ضد اسراییلی در بین تماشاگران عربی حاضر در جام جهانی است، با وجود اینکه برخی از دولت های عربی در ماه های اخیر با رژیم صهیونیستی توافقات عادی سازی به امضا رسانده اند و روابط تجاری و حتی امنیتی آنها با تل آویو حالت علنی به خود گرفته است.

گاردین در ادامه با اشاره به حضور رسانه های صهیونیستی در قطر پس از برقراری خط مستقیم پروازی میان تل آویو و دوحه تاکید کرده است: از ابتدای جام جهانی با وجود اعلام وزیرخارجه اسراییل (رژیم صهیونیستی) درباره اینکه 20 هزار اسراییلی به قطر سفر می کنند، تاکنون تنها 4 هزار نفر به دوحه سفر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردین: فلسطین با قدرت در جام جهانی حضور دارد، اسراییل منفور است!

گاردین: فلسطین با قدرت در جام جهانی حضور دارد، اسراییل منفور است!