مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 20:302022-11-26سياسي

ضرغامی: مسئولان ما نمی توانند با فرزندان دوره دیجیتال ارتباط برقرار کنند


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد: ما روی زبان جدید کار نکردیم اما دشمن کار کرد و بهره آن را برد به نحوی که یک شبکه سعودی که ذره ای حقوق بشر در طول تاریخ برای آن مطرح نبوده، - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد: ما روی زبان جدید کار نکردیم اما دشمن کار کرد و بهره آن را برد به نحوی که یک شبکه سعودی که ذره ای حقوق بشر در طول تاریخ برای آن مطرح نبوده، توانسته است روی ذهن بخشی از نوجوانان و جوانان تأثیر بگذارد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: بسیاری از کشورها که پروژه ایران هراسی را کلید زدند، از آمدن توریست های خود به ایران جلوگیری می کنند زیرا می دانند که با حضور آنها در ایران و آشنایی با فرهنگ و تمدن ایرانی، پروژه های آنها نقش برآب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، عزت الله ضرغامی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه تمام گرفتاری های ما این است که نتوانستیم به لسان قوم، دین را به مردم معرفی کنیم ، اظهار داشت: نتوانستیم به نوجوانان و جوانان با زبان خودشان امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

وی با ابراز اینکه جوانان امروز به دنبال سخنان کوتاه و تأثیرگذار هستند ، افزود: عادتی که برخی مسئولان ما در اطاله کلام دارند سبب شده است نتوانند با فرزندان دوره دیجیتال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: مسئولان ما نمی توانند با فرزندان دوره دیجیتال ارتباط برقرار کنند

ضرغامی: مسئولان ما نمی توانند با فرزندان دوره دیجیتال ارتباط برقرار کنند