مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 22:452022-11-26اجتماعي

هویت بخشی و تقویت خلاقیت دانش آموزان مهم ترین رسالت معلمان


مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین گفت: دوره ابتدایی به عنوان منشأ خلاقیت نیازمند توجه نهادهای مرتبط در امر تعلیم و تربیت بوده که نقش معلمان درهویت بخشی به دانش آموزان نیز بسیار مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سجاد گلی شامگاه شنبه در همایش آموزشی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری و دیرآموز که با حضور آموزگاران دوره ابتدایی برگزار شد با بیان اینکه کار معلمی فقط در انتقال مباحث علمی و ارتقای سطح تحصیلی دانش آموزان خلاصه نمی شود، اظهار کرد: دوره ابتدایی به عنوان منشأ تحول و خلاقیت نیازمند توجه نهادهای ذیربط در امر تعلیم و تربیت است.

وی به رسالت اصلی معلمان اشاره کرد و گفت: تربیت نیروی کارآمد به منظور هویت بخشی به نسل حاضر برای فردای جامعه رسالت معلمان است که باید برون داد فعالیت های آموزشی و پرورشی به صورت تربیت نیروی انسانی کارآمد نمود پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین نقش الگویی معلمان در اذهان دانش آموزان را مورد تأکید قرار داد و افزود: معلمان با وظیفه رهبری نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی کشور وظیفه خطیر شخصیت سازی و هدایت گری در جامعه را بر عهده دارند.

گلی بر اهمیت تعامل خانه و مدرسه در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی تاکید کرد و گفت: دانش آموزان زمانی از تعلیم و تربیت موفق برخوردار می شوند که بین عوامل مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت بخشی و تقویت خلاقیت دانش آموزان مهم ترین رسالت معلمان

هویت بخشی و تقویت خلاقیت دانش آموزان مهم ترین رسالت معلمان