مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 00:552022-11-26حوادث

بازبینی دوربین ها سارقان را رسوا کرد


فرمانده انتظامی شهرستان فریمان از دستگیری سه متهم به دزدی 70 فقره سرقت کامپیوتر خودروهای سواری در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمعاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی سرهنگ جواد ابراهیمی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کامپیوتر خودروهای سواری در سطح شهرستان فریمان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فریمان با تحقیقات گسترده و بررسی آثار به جا مانده و بازبینی دوربین های مداربسته سه متهم سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی 2 عملیات ضربتی آن ها را در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

ابراهیمی با اشاره به کشف کامپیوترهای سرقت شده در بازرسی از مخفیگاه متهمان افزود: دستگیرشدگان در تحقیقات به عمل آمده به 70 فقره سرقت شبانه کامپیوتر خودروهای سواری در سطح شهرستان های خراسان رضوی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان تصریح کرد: سه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی گفت: مالکان خودروهای سواری در شهرهای خراسان رضوی که کامپیوتر خودرو آن ها سرقت شده، می توانند برای پیگیری شکایت خود با شماره تلفن 34623470 پلیس آگاهی فریمان تماس بگیرند تا اقدامات قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازبینی دوربین ها سارقان را رسوا کرد

بازبینی دوربین ها سارقان را رسوا کرد