مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 08:052022-11-27اقتصادي

حضور بخش خصوصی در مسائل اقتصادی باید پررنگ باشد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: نگرش برنامه هفتم این است که حضور بخش خصوصی در مسائل اقتصادی پررنگ باشد؛ برای تحقق این امر راهگشایی های لازم را در استان انجام خواهیم داد.

- محمد فرشکاران، شنبه، پنجم آذرماه، در جلسه هم اندیشی و بررسی ظرفیت ها و اولویت های استان در تدوین برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: هزینه های جاری کشور همواره روند صعودی داشته که این امر باعث نزولی بودن هزینه های تملک دارایی های سرمایه ای شده است.

وی افزود: این روند باید از طریق راهکارهایی مثل ارتقاء بهره وری، تقویت و توجه به منابع انسانی و واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی کنترل شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی تاکید کرد: نگرش برنامه هفتم این است که در مدار توسعه پویایی و حضور بخش خصوصی در مسائل اقتصادی پررنگ باشد؛ برای تحقق این امر راهگشایی های لازم را در استان انجام خواهیم داد.

وی گفت: لازم است فضاهای بروکراسی اداری را به سمت مولدسازی و تسهیل امور، اصلاح و تعدیل کنیم که اگر مولدسازی به سمت جذب سرمایه گذاری های ثابت و چرخش سرمایه حرکت نکند ثروت استان راهی به جز خروج و بلا استفاده ماندن نخواهد یافت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی ادامه داد: باید روی مدل های توسعه و قوانین و احکام توسعه زا که موانع را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بخش خصوصی در مسائل اقتصادی باید پررنگ باشد

حضور بخش خصوصی در مسائل اقتصادی باید پررنگ باشد