مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 08:152022-11-27اقتصادي

جمع آوری 43 میلیارد تومان کمک مالی کرمانشاهیان در طرح حامی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه از جمع آوری بیش از 43 میلیارد تومان کمک مالی کرمانشاهیان در طرح حامی طی هفت ماه گذشته خبر داد.

- کرمانشاه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه از جمع آوری بیش از 43 میلیارد تومان کمک مالی کرمانشاهیان در طرح حامی طی هفت ماه گذشته خبر داد.

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره با اشاره به طرح های حمایتی در کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار کرد: یکی از این طرح ها، طرح حامی است که در استان کرمانشاه نیز اجرا می شود.

وی افزود: در طرح حامی کودکان محسنین و ایتام مورد حمایت حامیان قرار گرفته که تاکنون 34 هزار و 450 نفر حامی برای کمک اعلام آمادگی کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر 12 هزار 800 یتیم و کودک محسنین زیر نظر این اداره هستند و با اجرای طرح حامی تعداد چهار هزار و 700 یتیم و هشت هزار و 100 کودک محسنین مورد حمایت قرار گرفته اند.

ترکمانه بیان کرد: بر اساس میزان حامیان در استان کرمانشاه که بیش از 34 هزار نفر هستند برای هر فرزند محسنین و یتیم حدود سه حامی وجود دارد.

وی با ارائه آمار کمک های نقدی و غیر نقدی طی هفت ماه گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: 43 میلیارد و 400 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک در این بازه زمانی اعلام شده که مستقیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 43 میلیارد تومان کمک مالی کرمانشاهیان در طرح حامی

جمع آوری 43 میلیارد تومان کمک مالی کرمانشاهیان در طرح حامی